به بسم الله الرحمن الرحیم است که عارف در مقام کن مقیم است

شاید برای بعد

معرفی خودم و این صفحه

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ

در بهار آزادی ******** جای شهدا خالی

با عرض سلام 


اول از همه دهه فجر رو به همه دوستان تبریک عرض می کنم


من چند وقتی هست داخل دنیای 3d شدم .

نرم افزار 3d max  رو کامل یاد گرفته ام .


نرم افزار maya رو در چند قسمت کامل یاد گرفتم که این قسمت ها عبارتند از :

مدل سازی و  uv و نور و سایه  و رندر با منتال ری 


نرم افزار zbrash 4r6   رو  هم تا حدود زیادی یاد گرفته ایم 


نرم افزار های دیگه ای هم توی برنامه ام برای آینده هست ولی اول باید maya و zbrash  رو کامل یاد بگیرم بعد اون ها 


هدفم از این وبلاگ آشناییم با دوستان 3d کار ایرانی هست برای تبادل اطلاعات و هم صحبتی 



الان کاری که دارم انجام می دم مدل سازی یک ببر تخیلی هست .


در مطالب آینده مراحل انجام این مدل رو برای دوستان میزارم و امیدوارم دوستان نظراتشون رو در مورد کارهایم  در وبلاگ بزارند.




  • حسن عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی