به بسم الله الرحمن الرحیم است که عارف در مقام کن مقیم است

شاید برای بعد

مرحله اولیه برای ساخت ببر

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ

سلام 

من تصمیم دارم یک ببر رو به صورت 3d بسازم 

 

البته این ببر یک ببر نیمه تخیلی هست .


من اولین کاری کردم یک تصویر از دونما این ببر برای خو.دم جور کردم . برای این کار از گوگل استفاده کردم چون طراحی دستی خودم ظعیف هست .

نمای چپ ببر


این هم دونمای من از این ببر نیمه تخیلی هست . 

من می خوام مدلینگ اولیه این ببر رو در نرم افزار maya شروع کنم.

در مطالب بعدی عکس های مراحل بعدی ساخت این ببر رو می گزارم


  • حسن عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی